• Ważne ogłoszenie. Podziękowania dla Noof'a oraz Williama za stworzenie stylu.

Ogłoszenie

WITAM WSZYSTKICH NA FORUM. FORUM STAWIA PIERWSZE KROKI ZAPRASZAM DO REJESTRACJI. Zapraszam też do pisania postów oraz wątków, bo to pomoże rozwinąć forum.

Oznaczenia Postów (rozwiń)


Zasady Forum


I. Regulamin forum

1. Zakaz umieszczania zdjęć pornograficznych, zboczonych itp.

2. Należy zakładać tematy w odpowiednich działach. (tematy nie związane z konkretnym działem będą przenoszone, zamykane lub usuwane)

3. Posty bezsensowne i odbiegające od tematu będą usuwane.

4. Zakaz obrażania administratorów, moderatorów oraz innych użytkowników forum.

5. Sygnatura może zawierać tylko jeden obrazek, animacje oraz powinna mieć odpowiednie wymiary.

6. Wszelkie uwagi dotyczące postów innych użytkowników należy zgłaszać w odpowiednim dziale lub załatwiać w prywatnych wiadomościach.

7. Administratorzy oraz Moderatorzy mają prawo zamknąć temat jeżeli założyciel tematu dowiedział się tego co chciał.

8. Na forum obowiązuję kultura.

9. Post ma być zrozumiały dla innych użytkowników oraz czytelny. Posty pisane bez polskich znaków nie stanowią żadnego problemu.

10. Użytkownik nie może ustawić sobie takiego samego avatara jak Administrator i Moderator.

11. Zakaz podszywania się pod inne osoby na forum.

12. Zakaz umieszczania na forum reklam innych for.

13. Zakaz umieszczania ''dłuższych'' postów na kilku forach.

14. Zakaz zwracania uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. Od tego jest funkcja '' Raportuj'' oraz dział Zgłoś post/użytkownika.

15. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

16. Nie będziemy tolerować spamowania oraz bezsensownego nabijania postów.

17. Zakaz używania przekleństw oraz wulgaryzmów( nie tylko w języku polskim)

18. Kopiowanie treści, grafiki itp. z forum jest zabronione.

19. Zakaz ''dogryzania'' innym użytkownikom w postach oraz na chatboxie.

20. Zakaz robienia kilku kont przez jedną osobę aby uniknąć nadzoru administracji.

II. Blokada Konta

1. Zablokowanie konta może być na ip, nick lub jedno i drugie.

2. O zablokowaniu konta decyduje administrator po konsultacji z moderatorem lub bez niej.

3. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin otrzymuję bana na ip.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 5 dni na sensowne wyjaśnienie sprawy na gg, skype itp. administratora.

5. Zwykły użytkownik ma zakaz straszenia innego użytkownika banem. Od tego jest administrator lub moderator.

III. Administrator

1. Administrator może nałożyć blokadę konta bez podania powodu.

2. Administrator nie ponosi konsekwencji za napisane posty.

3. Wszelkie skargi i uwagi na temat pracy administratora można zgłaszać w dziale ''Uwagi na pracę administracji''.

4. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zszz.pun.pl www.cs-mod.pun.pl www.akustyka.pun.pl www.oldtimerchojnow.pun.pl www.uiq3.pun.pl